AK Parti’de iki günde beş İl Başkanı istifa ettiğini duyurdu. Yeni istifaların geleceği belirtiliyor.

AK Parti’nin yeniden yapılanma sürecine girdiği ve istifaların peyderpey alınamaya devam edeceği iddiası var.
Önceki gün istifa eden Elazığ İl Başkanı Şeref Yıldırım ve Muğla İl Başkanı Haluk Laçin’in ardından bugün de Adıyaman İl Başkanı Faruk Bülent Kablan, Niğde İl Başkanı Mustafa Özdemir ve Çanakkale İl Başkanı Ömer Faruk Göktürk görevden ayrıldıklarını açıkladı.
İstifaların genel merkezin isteğiyle alındığı ve yeni görevden almaların devam edeceği açıkladı.
İstifası beklenen İl başkaları arasında Bitlis, Tunceli ve bazı büyükşehirlerde zikredilmesi AK Parti kulislerini hareketlendirdi.
GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026UNCATEGORİZED
16 Haziran 2026EKONOMİ
16 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7454 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6651 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6358 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5934 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5126 kez okundu