AK Parti’de istifa dalgası: 2 günde 5 il başkanı istifa etti
AK Parti’de iki günde beş İl Başkanı istifa ettiğini duyurdu. Yeni istifaların geleceği belirtiliyor.
AK Parti’nin yeniden yapılanma sürecine girdiği ve istifaların peyderpey alınamaya devam edeceği iddiası var.
Önceki gün istifa eden Elazığ İl Başkanı Şeref Yıldırım ve Muğla İl Başkanı Haluk Laçin’in ardından bugün de Adıyaman İl Başkanı Faruk Bülent Kablan, Niğde İl Başkanı Mustafa Özdemir ve Çanakkale İl Başkanı Ömer Faruk Göktürk görevden ayrıldıklarını açıkladı.
İstifaların genel merkezin isteğiyle alındığı ve yeni görevden almaların devam edeceği açıkladı.
İstifası beklenen İl başkaları arasında Bitlis, Tunceli ve bazı büyükşehirlerde zikredilmesi AK Parti kulislerini hareketlendirdi.