Bolu’da zehirlenenlerin saysı 52’ye çıktı: 10 kişi yoğun bakımda

Bakan Koca, Bolu'da içme suyundan zehirlenen 30 çocuk ve 22 yetişkinin hastaneye kaldırıldığını açıkladı. Zehirlenenlerden 10 kişinin tedavisi yoğun bakım ünitesinde devam ediyor.

Bolu’nun Çaydurt bölgesine bağlı Yuva köyünde yaşayan bazı çocuklar ve aileleri karın ağrısı, mide bulantısı ve kanlı ishal şikayetleri ile hastaneye gitti. Yapılan ilk muayene sonrasında gelenlerin birçoğunda enfeksiyon tespit edildi. Çocukların bir kısmı hastanede yoğun bakıma alınırken bir kısmı ise Ankara’ya gönderildi. 

Bolu’nun Çaydurt Yuva Köyü bölgesinde içme suyundan etkilenen 30 çocuk ve 22 yetişkin hastanelere nakledilmiştir. 31 kişinin tedavisi tamamlandı. 10’u yoğun bakımda olmak üzere, 21 kişinin tedavisi sürüyor. Çaydurt Yuva Köyü sakinlerine geçmiş olsun dileklerimizi sunuyoruz.

Yuva köyünde vakaların artarak devam ettiği belirtilirken, yaşanılan enfeksiyonun köy sularından kaynaklandığının düşünülmesi üzerine Bolu Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri tarafından köy sularında numune çalışması yapıldı.

Konu ile ilgili sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yapan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca; "Bolu’nun Çaydurt Yuva Köyü bölgesinde içme suyundan etkilenen 30 çocuk ve 22 yetişkin hastanelere nakledilmiştir. 31 kişinin tedavisi tamamlandı. 

10’u yoğun bakımda olmak üzere, 21 kişinin tedavisi sürüyor. Çaydurt Yuva Köyü sakinlerine geçmiş olsun dileklerimizi sunuyoruz." dedi.

https://twitter.com/drfahrettinkoca/status/1549471465434652672?s=24&t=dULgGe7qXhTkhq60vEu8sA