Kadıköy’de gol düellosunda 3 puan Fenerbahçe’nin

Süper Lig’in 21. hafta günün kapanış mücadelesinde Fenerbahçe, konuk ettiği Göztepe’yi 3-2’lik skorla mağlup ederek puanını ve 48’e çıkarttı ve lider Galatasaray ile arasındaki 6 puanlık farkı muhafaza etti.

Göztepe ise 34 puanda kaldı.

İlk yarı 25. dakikada Juan attığı golle Göztepe’nin 1-0 üstünlüğü ile sonuçlandı.

İkinci yarıya hızlı ve baskılı başlayan Fenerbahçe, 46 ve 53. dakikalarda Yusuf En Nesyri ile 2-1, 56’da Oğuz Aydın’la skoru 3-1’e getirdi.

82’de Göztepe N. Miroshi ile bir gol daha buldu ve mücadele sarı lacivertlilerin 3-2’lik galibiyeti ile sonuçlandı.

Fenerbahçe’nin yeni transferi Diego Carlos, 88. dakikada oyuna dahil olarak ilk kez sarı lacivertli forması ile tanıştı.

Önümüzdeki hafta Fenerbahçe, Çaykur Rizespor’u konuk ederken, Göztepe’nin konuğu ise Alanyaspor olacak.

SPOR HABERLERİ