Kanseri yenen emekli öğretmen trafik magandası kurbanı oldu
Giresun'da 3 yıl boyunca doktor kızının tedavisiyle akciğer kanserini yenen emekli sınıf öğretmeni Abdullah Coşkun, trafik kazasının ardından çıkan kavgada öldürüldü.
Kaza, 16 Kasım’da Keşap ilçesi Fındıklı Mahallesi Karadeniz Sahil Yolu Karakoç Kavşağı'nda meydana geldi.
Giresun’dan Trabzon yönüne giden İlhan İhtiyaroğlu yönetimindeki otomobil ile emekli sınıf öğretmeni Abdullah Coşkun idaresindeki otomobil çarpıştı.
Araçlarda hasara neden olan kaza sonrası sürücüler arasında tartışma çıktı.
İddiaya göre, tartışma büyüyüp yumruklu kavgaya dönüştü.
Kavgada aldığı darbeler sonucu yaralanan Coşkun, yere yığıldı. Çevredekilerin ihbarıyla bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık görevlilerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Giresun Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılan Abdullah Coşkun, doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılamadı.
Şüpheli sürücü İlhan İhtiyaroğlu, gözaltına alınıp, sorgusunun ardından sevk edildiği adliyede çıkarıldığı hakimlik tarafından "Neticesi sebebiyle ağırlaştırılmış kasten yaralama" suçundan tutuklandı.