Ankara – Polatlı ilçesinde, çöp eve dönen bir apartman dairesi, belediye ekiplerince temizlendi. Apartman dairesinden kilolarca çöp yığını çıkarıldı.
Polatlı ilçesi Cumhuriyet Mahallesi Selçuk Caddesi’nde bulunan bir apartmanın en üst katında tek başına yaşayan Ö.S.’nin evi, çöp eve dönüştüğü tespit edildi.
Madde bağımlısı olduğu öğrenilen Ö.S.’nin tedavi için AMATEM’e gitmesin ardından ev sahibi yetkililere haber verdi. Polatlı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ve Zabıta Müdürlüğü ekipleri, yaptıkları incelemede tüm odalarda çöp yığınlarıyla karşılaştı.
Uzun süredir bekleyen çürümüş gıda maddeleri, giysiler, pet şişeler, teneke kutular, poşet ve kağıtlardan oluşan çöp yığınlarını temizleyen Polatlı Belediyesi ekipleri evden kilolarca çöp çıkardı.
Çöplerin çıkarılmasının ardından ev ilaçlanarak dezenfekte edildi.
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026UNCATEGORİZED
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026
1
“Ankara Çevre Yolu” ücretli mi oluyor? Konuyla ilgili bakanlıktan açıklama yapıldı
1931 kez okundu
2
CHP Ankara İl Başkanı ve 8 şüpheli tutuklandı
1721 kez okundu
3
Ankara’da kan donduran cinayetler! 3 kişiyi öldürüp intihar etti
1450 kez okundu
4
AK Parti’nin Ankara ve İstanbul adayları…
1375 kez okundu
5
AK Parti temayül sonuçları?
1139 kez okundu