DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN
BITCOIN 28046941,47%
İstanbul
26°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Alfons Groenendijk: “Kayserispor 3 puanı kaçırdı”

Alfons Groenendijk: “Kayserispor 3 puanı kaçırdı”

ABONE OL
Nisan 24, 2022 22:12
Alfons Groenendijk: “Kayserispor 3 puanı kaçırdı”

Antalyaspor Teknik Sorumlusu Alfons Franciscus Groenendijk, galibiyeti hak eden tarafın Kayserispor olduğunu belirterek, “Bizim açımızdan son 3 ayın en vasat maçıydı. Kayserispor daha iyi oynadı. 3 puanı kaçıran taraf onlar oldu, biz de 1 puanla yetinmek zorunda kaldık” dedi.

Trabzonspor’a daha iyi çıkacağız

Groenendijk, “Kalemizde 10-12’ye yakın pozisyon buldular. Şanslıydık diyebilirim. Bazen böyle maçlara çıkabiliyorsunuz. 12 Maçlık yenilmezlik serimiz var. Oyuncu gurubumdan şikayet edecek değilim. Çok istedi, çok koştuk ama disiplinden uzak olduğu için organize olamadık. Trabzonspor’a karşı daha iyi çıkmak için analizlerimizi yapacağız. 3 puanları hanemize yazdırmak için çalışacağız” şeklinde konuştu.

Kayserispor daha iyi oynadı

Groenendijk, Hikmet Karaman’ın ‘Galibiyeti kaçıran taraf bizdik’ yönündeki açıklamasının sorulması üzerine “Kayserispor’u tebrik ediyorum, daha iyi olan taraf onlardı. Kayserispor daha iyi oynadı, 3 puanı kaçıran taraf onlardı. 1 puanla yetinmek zorunda kaldık” yanıtını verdi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP