Seçim hazırlatını sürdüren AK Parti 4 il de daha “değişim” dedi.
AK Parti Teşkilat Başkanlığı yağtığı açıklamada, 4 il de, il başkanlıklarının görevden alındığını ve yerlerine yeni isimlerin görevlendirileceğini belirti.
Buna göre AK Parti Teşkilat Başkanlığı, Adana, Diyarbakır, Giresun ve Siirt’te il başkanlıklarında görev değişikliği yapıldığını duyurdu.
AK Parti’de değişim sürecinin başta Ankara, İstanbul olmak üzere büyükşehirlerle devam edeceği AK Parti kulislerinde dillendirilmeye devam ediyor.
Haziran ayında 9 il de daha değişiklik planlanıyor.
6 ay içinde ise 50’ye yakın il teşkilatının yeniden yapılanacağı belirtiliyor.
Partiden yapılan açıklamada;
“Partimizin şehirlerdeki siyasi varlığını en üst noktaya taşımak amacıyla yapılan kapsamlı değerlendirmeler sonucunda 4 ilde görev değişikliğine gidilmiştir.
Adana, Diyarbakır, Giresun ve Siirt illerimizde yeni il başkanları yönetimleriyle birlikte kısa sürede görevlerine başlayacaktır.
AK Parti sadece bir siyasi parti değil. Dünya mazlumlarına umut olacak medeniyet yürüyüşümüzün temsilcisidir.
Teşkilat çalışmalarımızı bu şuurla ve kendi içimizdeki değişim süreçlerini bu yüksek sorumlulukla yürütmekteyiz.
Emek ve gayretleriyle mücadelemize eşsiz katkılar sağlayarak görevlerini devreden değerli il başkanlarımıza şükranlarımızı sunuyoruz.”
GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026UNCATEGORİZED
17 Haziran 2026EKONOMİ
17 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7455 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6652 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6359 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5935 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5129 kez okundu