Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, New York temaslarına devam ediyor.
Dünyanın çeşitli ülkelerinin liderleriyle ikili görüşmeler yapan Erdoğan, bugünkü temasları kapsamında ABD Başkanı Donald Trump ile Gazze konulu toplantıya katılmak üzere Türkevi’nden ayrıldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan daha sonra müslüman ülkelerin katıldığı Gazze konulu toplantı için BM Genel Merkezi’ne geçti.

Trump, toplantının başında yaptığı konuşmada, “Bunu başarabileceğimizi düşünüyorum. Bu, bunu başarabilecek grup” ifadelerini kullandı.
Bugün 32 toplantısı olduğunu aktaran Trump, “Bu benim en önemli toplantım” dedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Başkan Trıump’ın toplantı masasının başında ve yan yana oturduğu görüldü.
Katar Emiri Şeyh Tamim bin Hamad Al Thani, ise yaptığı açıklamada, “Burada olmamızın tek nedeni savaşı durdurmak ve rehineleri geri getirmek.
Bu savaşı sona erdirmek ve Gazze halkına yardım etmek için size ve liderliğinize güveniyoruz.
Durum çok, çok, çok kötü, bu yüzden bu savaşı durdurmak ve rehineleri geri getirmek için elimizden gelen her şeyi yapmak üzere buradayız” dedi.
“ÇOK VERİMLİ BİR TOPLANTIYDI”
5 saat süren toplantının sona ermesinin ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan yaptığı açıklamada “Çok verimli bir toplantıydı. Ben çok memnunum” değerlendirmesini yaptı.
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026EKONOMİ
28 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7463 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6667 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6377 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5941 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5143 kez okundu