Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, milyonların beklediği yeni asgari ücret ve emekli maaşlarına hakkında açıklamalarda bulundu.
TBMM Plan Bütçe Komisyonu’na 2025 yılı bütçesini sunan Işıkhan, “Geçtiğimiz dönemde Ücret Tespit Komisyonu’nda; asgari ücreti net 17 bin 2 liraya yükselttik.
Böylece 2002 yılında 184 lira olan asgari ücreti, reel olarak yüzde 254 artırmış olduk.
Aralık ayında, 2025 yılında uygulanacak asgari ücreti belirlemek için yine komisyonumuz toplanacaktır.
Herkesin mutabık kaldığı bir tutarda uzlaşılacağını ümit ediyoruz” dedi.
EMEKLİ MAAŞI
En düşük emekli aylığını, 2024 yılı ocak ayında 10 bin liraya 2024 yılı temmuz ayında ise 12 bin 500 liraya yükselttiklerini hatırlatan Işıkhan, “Yılbaşında sosyal güvenlik sistemimizin aktüeryal dengesini de gözeterek, bütçemiz doğrultusunda emekli maaşlarının iyileştirilmesine yönelik çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.
EKONOMİ HABERLERİ
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026UNCATEGORİZED
23 Haziran 2026EKONOMİ
23 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7458 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6662 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6367 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5940 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5139 kez okundu