Bayram ikramiyesi ödemeleri başladı.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan’ın sosyal medya yaptığı paylaşımda, 4A-4B ve 4C kapsamında emekli olan vatandaşların ikramiyeleri 31 Mayıs itibarıyla hesaplara yatırılmaya başlandığını belirtti.
Her yıl olduğu gibi bu yıl da Kurban Bayramı öncesinde SSK, Bağ-Kur, Emekli Sandığı emeklilerinin hesaplarına 4000 TL bayram ikramiyesi yatırılacak.
Emeklilerin yanı sıra malullük, vazife malullüğü, yaşlılık ve ölüm aylığı alanlar, şehit yakınları ve gaziler, güvenlik korucuları, terörden zarar gören siviller ve şampiyon sporcular, sürekli iş göremezlik geliri ve ölüm aylığı alanlar da bayram ikramiyelerinden faydalanabilecek.
Bakan Işıkhan yaptığı açıklamada, “Emekli vatandaşlarımızın bayram ikramiyesi ödemeleri Kurban Bayramı öncesinde 31 Mayıs ile 4 Haziran tarihleri arasında banka hesaplarına yatırılacak.
Emekli ve hak sahiplerimize toplamda 57,4 milyar TL bayram ikramiyesi ödemesi gerçekleştirilecek.” ifadelerinde bulundu.
EKONOMİ HABERLERİ
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026UNCATEGORİZED
22 Haziran 2026EKONOMİ
22 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7458 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6662 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6367 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5940 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5139 kez okundu