Sosyal Güvenlik Kurumu’na (SGK) gitmeden, e-Devlet üzerinden işlemler yapılabiliyor.
Başvuru için gereken adımlar ise şu şekilde:
e-Devlet sistemine giriş yapıldıktan sonra arama kısmına ‘aylık’, ‘emekli’, ‘gelir’ kelimelerinden birini yazdıktan sonra çıkan sonuçlardan ‘gelir, aylık ödenek talep belgesinin verilmesi belgesi’ne ve sonrasında gelen ekrandaki ‘yeni başvuru’ sekmesine tıklanacak.
Tahsis talep türü olarak ise ‘yaşlılık aylığı’ seçilecek. SSK kapsamında aylık talep edecekler ‘4A SSK’, Bağkur kapsamında ise ‘4B Bağkur’ seçilecek. Sonra altta yer alan ‘başvur’ butonu tıklanacak.
TC kimlik numarası, ad-soyad bilgileri ve ikametgah adresi bilgilerinin ekrana otomatik olarak gelmesinden sonra, maaş ödemesinin yapılacağı banka seçilerek açıklama kısmına bankanın talep edilen şubesi yazılacak.
Diğer iletişim bilgileri de doldurulacak. ‘Aylık alıyor mu?’ sorusunda da evet ya da hayır cevabı mutlaka işaretlenmeli. Sonraki ‘ileri’ butonuna basılacak ve ‘başvur’ butonuna basılarak bilgiler SGK’ya gönderilmiş olacak.
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026UNCATEGORİZED
23 Haziran 2026EKONOMİ
23 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7458 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6662 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6367 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5940 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5139 kez okundu