DOLAR 46,5302 0.03%
EURO 52,9820 0.16%
ALTIN
BITCOIN 2829669-2,58%
İstanbul
29°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Gübre Fabrikası işçileri zehirlendi: 1 kişi hayatını kaybetti

Gübre Fabrikası işçileri zehirlendi: 1 kişi hayatını kaybetti

ABONE OL
Ağustos 11, 2022 16:51
Gübre Fabrikası işçileri zehirlendi: 1 kişi hayatını kaybetti

Bursa’da Gemlik Gübre Fabrikası’nda amonyak tankında zehirlenen 3 işçi hastanelik oldu. Hastanede tedavi altına alınan işçilerden birisi yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Alınan bilgiye göre, fabrikada bulunan amonyak tankına girdikleri öğrenilen 3 kişi oksijen seviyesinin düşmesi sonrası zehirlendi.

Zehirlenenlerden Halil İbrahim Aytaç ve Zafer Yıldırım’ın tedavileri sürerken, Muhammet Yün isimli bir işçi hayatını kaybetti

İş kazasıyla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP