DOLAR 46,4697 0.04%
EURO 53,3240 -0.02%
ALTIN
BITCOIN 29969310,57%
İstanbul
28°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Türkiye güzeli tedavi gördüğü Büyükçekmece’deki bir özel hastanede hayatını kaybetti
  • Medya Radikal
  • Magazin
  • Türkiye güzeli tedavi gördüğü Büyükçekmece’deki bir özel hastanede hayatını kaybetti

Türkiye güzeli tedavi gördüğü Büyükçekmece’deki bir özel hastanede hayatını kaybetti

ABONE OL
Eylül 3, 2024 13:16
Türkiye güzeli tedavi gördüğü Büyükçekmece’deki bir özel hastanede hayatını kaybetti

1969 Türkiye Güzeli Simla Kantarcıoğlu, tedavi gördüğü Büyükçekmece’de önceki gün hayatını kaybetti.


Ölüm haberini kızı Ebru Kantarcıoğlu verdi.
“Kalp yetmezliği vardı.
Diz kapaklarında da sorun oluşunca ameliyat oldu.
4-5 yıl önce düşüp kalçasını kırınca vücut iyice yoruldu.
En son arkadaşının evinde rahatsızlanmış, acile götürmüşler. 2-3 gün sonra bilinç tamamen gitti. İyiye gidiyordu ama vefat etti.”


Simla Kantarcıoğlu önceki gün dün Büyükçekmece Güzelce Mahallesi Camisi’nde kılınan cenaze namazının ardından Kasımpaşa-Kulaksız’daki aile mezarlığına defnedildi.
Cenazeye yakınları, komuşuları ve cami cemaati katıldı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP