Yeni Yol Grubu bugün TBMM’de ilk grup toplantısını yaptı.

Deva, Gelecek ve Saadet Partili 20 milletvekilinin katılımı ile kurulun Yeni Yol grubınunun başkanı Saadet Partisi İstanbul Milletvekili Bülent Kaya olurken, grup Başkanvekilliklerini DEVA Partisi’nden Mersin Milletvekili Mehmet Emin Ekmen, Gelecek Partisi Manisa Milletvekili Selçuk Özdağ üstlendi.

Yeni Yol grubunun ilk genel başkanı DEVA Partili Cemal Mümtaz Akıncı oldu.
Yeni Yol’un ilk grup toplantısına katılan Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu, Deva Partisi Genel Başkanı Ali Babacan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Mahmut Arıkan, kendi partilerinin bayraklarını kürsüye koyarak art arda birer konuşma yaptılar.
Kendilerinin logoları ile konuşan liderler “biz birleşmedik” mesajı verdiler.



Deva, Gelecek ve Saadet Partili bazı milletvekilleri bu yeni grubuna katılmayacaklarını açıkladı.
Üç partinin toplam milletvekili sayı 28.
Gruba katılan milletvekili ise şu ana kadar 20 oldu.
Yeni Yol grubuna katılmayan milletvekillerinin AK Parti’ye katılması bekleniyor,
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026UNCATEGORİZED
22 Haziran 2026EKONOMİ
22 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7458 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6660 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6367 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5940 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5138 kez okundu