DOLAR 46,5268 0.02%
EURO 52,9817 0.19%
ALTIN
BITCOIN 2828649-3,09%
İstanbul
29°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Bir ilkin yaşandığı Jandarma’da 11 general emekliye sevk edildi

Bir ilkin yaşandığı Jandarma’da 11 general emekliye sevk edildi

ABONE OL
Ağustos 13, 2022 11:00
Bir ilkin yaşandığı Jandarma’da 11 general emekliye sevk edildi

Jandarma Genel Komutanlığı’nda atama ve görev değişikliklerine ilişkin kararname Resmi Gazete’de yayımlandı.

Kararnameyle, Jandarma Genel Komutan Yardımcısı Korgeneral Musa Çitil ile Diyarbakır Bölge Komutanı Tümgeneral Fuat Güney’in de aralarında bulunduğu 11 general emekliye sevk edildi.

Jandarma Genel Komutanlığı’nda görevli 2 tümgeneral Korgeneralliğe, 16 tuğgeneral tümgeneralliğe, 14 albay ise tuğgeneralliğe yükseltildi.

Korgenerallik rütbesine yükseltilen Personel Başkanı İsmail Balıbek ile Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Hüseyin Kurtoğlu Jandarma Genel Komutan Yardımcısı görevine getirildi.

Ayrıca Diyarbakır, Tunceli, Şırnak, Adana, Giresun, Erzurum Jandarma Bölge Komutanları değişti.

JANDARMA’DA BİR İLK
Jandarma Genel Komutanlığı’na ilk defa kadın general ataması yapıldı.
Jandarma Genel Komutanlığı Aile İçi Şiddetle Mücadele ve Çocuk Şube Müdürü Kıdemli Albay Özlem Yılmaz Tuğgeneralliğe terfi ederek, Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkan Yardımcısı oldu.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP