Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Mustafa Şentop başkanlığındaki devlet erkanı, TBMM’nin açılışının 102. yıl dönümü ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle Anıtkabir’de düzenlenen törene katıldı.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile TBMM’nin açılışının 102. yıl dönümü, kutlanıyor.
Şentop ve beraberindeki heyet, Türkiye Büyük Millet Meclisi’ndeki Atatürk Anıtı önünde gerçekleştirilen ilk törenin ardından Anıtkabir’e geçti.
Aslanlı Yol’dan yürüyerek Atatürk’ün mozolesine gelen heyet, TBMM Başkanı Şentop’un mozoleye çelenk bırakmasının ardından saygı duruşunda bulundu ve İstiklal Marşı’nı okudu.

Misak-ı Milli Kulesi’ne geçen Şentop, Anıtkabir Özel Defterini imzaladı.
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026UNCATEGORİZED
23 Haziran 2026EKONOMİ
23 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7458 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6662 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6368 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5940 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5139 kez okundu