Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), yarıyıl tatilinde Yenimahalle-Şentepe Teleferik Hattı’nda yazılım güncelleme çalışması başlatacak.
Pandemi dönemi sırasında bakım, onarım ve tadilat çalışmaları gerçekleştirerek hizmete açan EGO Genel Müdürlüğü, yapılacak yazılım güncellemesinin ardından işletme esnasında yaşanan durma gibi pek çok kronikleşmiş arızanın önüne geçmeyi hedefliyor.
Yazılım güncelleme çalışmaları 23 Ocak’ta başlayıp, 5 Şubat’ta sona erecek sömestir tatili boyunca gerçekleştirilecek.
Yazılım güncelleme çalışması sırasında teleferik hattının kapalı olması nedeniyle, bölge sakinlerinin mağdur olmaması için aynı hat güzergâhında otobüs sefer sayıları artırılacak.
ANKARA HABERLERİ
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026UNCATEGORİZED
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7459 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6662 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6370 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5940 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5141 kez okundu