AK Parti Diyarbakır’da üç ilçe başkanı daha görevden alındı. Geçtiğimiz hafta ise dört ilçe başkanı görevden alınmıştı.
7 Ekim’de olağanüstü kongreye gidecek olan AK Parti’de seçim sonrası büyük değişim yaşanması bekleniyor.
Diyarbakır’da, üç ilçe başkanı daha görevden alındı.
Görevden almalara “seçimdeki düşük performans” gerekçe gösterildi.
AK Parti Bismil İlçe Başkanı Veysel Yağmur, Kocaköy İlçe Başkanı Şerafettin Yiğit ve Lice İlçe Başkanı Abdülhaluk Tuncay, ‘seçimdeki düşük performansları” gerekçe gösterilerek görevden alındı.
GÖREVDEN ALINAN İLÇE SAYISI 7’YE YÜKSELDİ
Önceki hafta da benzer gerekçelerle Kayapınar İlçe Başkanı Uğur Delidere, Ergani İlçe Başkanı Fırat Dolu, Bağlar İlçe Başkanı Maruf Demir, Yenişehir İlçe Başkanı Nupelda Kaya, görevden alınmıştı.
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026UNCATEGORİZED
22 Haziran 2026EKONOMİ
22 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7458 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6660 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6367 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5940 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5138 kez okundu