Kahramanmaraş‘ ta, bakıcılığını yaptığı kadını depremin ardından dışarı çıkarıp, evdeki altın ile paraları çaldığı belirlenen ve yakalandığı Muğla’da sevk edildiği adliyede serbest bırakılan Emrah Güney (49), savcılığın itirazı üzerine gözaltına alınıp, tutuklandı.
Muğla İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, evden hırsızlık olayıyla ilgili 46 AAG 185 plakalı otomobilin Muğla’ya giriş yaptığı bilgisine ulaştı. Denizli karayolundaki uygulama noktasında durdurulan otomobilde; 4 altın yüzük, 2 çift altın küpe, 3 çeyrek altın, 1 bilezik, 1 tam altın, 2 bin 400 sterlin, 8 bin 150 euro ve 8 bin lira ele geçirildi. Kahramanmaraş’ta bakıcılığını yaptığı yaşlı kadını depremin ardından dışarı çıkarıp, evdeki altın ve paraları çaldığı tespit edilen Emrah Güney ile otomobildeki annesi N.G., gözaltına alındı. N.G. emniyetteki işlemlerinin ardından savcılığın talimatıyla serbest bırakılırken, Emrah Güney ise sevk edildiği adliyede adli kontrol şartı ile serbest bırakıldı.
SAVCILIK İTİRAZ ETTİ
Muğla Cumhuriyet Başsavcılığı, şüpheli hakkında yeterli delillerin bulunması gerekçesiyle 1. Sulh Ceza Mahkemesi’ne itirazda bulundu. Emrah Güney, itiraz üzerine gözaltına alınıp, sevk edildiği adliyede tutuklandı.
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7462 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6665 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6375 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5941 kez okundu
5
Ak Partili başkana yolsuzluk operasyonu: 51 kişi gözaltına alındı
4474 kez okundu