İSTANBUL Beylikdüzü ilçesi Büyükşehir Mahallesinde bir binanın su deposunda yapılan tadilat çalışmasında kimyasal maddeden etkilendiği değerlendirilen beş kişi hastaneye kaldırılarak tedavi altına alınırken, bina komple tahliye edildi.
Büyükşehir Mahallesi’ndeki 19 Mayıs Caddesi’nde yer alan bir sitenin 15 katlı blokunun su deposu olarak kullanılan en alt katında yapılan tadilat çalışması sırasında iki kişinin zehirlendiğinden şüphe edildi.
Haber verilmesi üzerine olay yerine sağlık, itfaiye, polis ve UMKE uzman ekipleri sevk edildi.
Zehirlendiği değerlendirilen iki kişiyi depodan çıkarmak için içeri giren iki itfaiye eri ile binada bulunan bir kişi de fenalaştı.
Olayın yaşandığı binada yaşayanlar da tahliye edildi.
Ekiplerin olay yerindeki geniş çaplı çalışması sürüyor.
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026UNCATEGORİZED
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7459 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6662 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6370 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5940 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5141 kez okundu