Elazığ’da, bir süre önce pandemi nedeniyle cezaevinden izinli çıkan Fırat A., kayınvalidesi ve baldızını tabancayla öldürüp, 10 yaşındaki çocuğu da ağır yaraladı.
Olay, akşam saatlerinde Sarayatik Mahallesi Sebil Sokak’taki 3 katlı bir apartmanın ikinci katında meydana geldi.
İddiaya göre bir süre önce pandemi nedeniyle cezaevinden izinli çıkan Fırat A., kayınvalidesinin evine geldi. Evdekilerle bir süre tartışan Fırat A., tabanca ile kayınvalidesi Zerif Doğan ve baldızı Gülay Doğan’a ateş etti. Seken kurşunlardan evde bulunan 10 yaşındaki Ali Tayyip D. de yaraladı.
Silah sesini duyanların haber vermesi üzerine olay yerine çok sayıda sağlık ve polis ekibi sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptıkları kontrolde Zerif ve Gülay Doğan’ın hayatını kaybettiği belirlendi. Ağır yaralanan Ali Tayyip D. ise ambulasla hastaneye sevk edildi.
Zerif ve Gülay Doğan’ın cansız bedeni otopsi için Fırat Üniversitesi Hastanesi morguna kaldırıldı. Olaydan sonra kaçan Fırat A.’nın yakalanması için çalışma başlatıldı.
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026UNCATEGORİZED
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7460 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6662 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6371 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5941 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5141 kez okundu