Kahramanmaraş merkezli 2 büyük depremin yaraları sarılmaya devam ediyor.

Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı’nda (AFAD), depremden etkilenen Hatay, Malatya, Kahramanmaraş, Adıyaman, Gaziantep, Diyarbakır, Elazığ, Osmaniye, Şanlıurfa, Adana ve Kilis’te yapımı tamamlanan 24 bin 812 konutun hak sahibi vatandaşlarla buluşturulması için “Deprem Konutları Kura ve Anahtar Teslim Töreni” gerçekleştirildi.

24 BİN 812 KONUT TESLİM EDİLDİ
Bugün gerçekleştirilen kuraya ilk defa, orta hasardan hak sahibi olan vatandaşların da katıldı.
Buna göre; Hatay’da 7 bin 519, Adıyaman’da 6 bin 541, Malatya’da 2 bin 796, Diyarbakır’da 1368, Şanlıurfa’da 1180, Gaziantep’te 643, Osmaniye’de 507, Kilis’te 426, Elazığ’da 412 ve Adana’da 240 konut hak sahiplerine teslim edildi.

TOKİ bugüne kadar 11 ilimizde 204 bin konutun yapımını başlattı.
76 bin 442 konutun teslimi yapıldı.
Yıl sonuna kadar 200 bin konutun da teslimi yapılacak.
Şu ana kadar 311 bin konutun yapım çalışması devam ediyor.
Toplamda ise 450 bin konut yapılacak.

GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026UNCATEGORİZED
16 Haziran 2026EKONOMİ
16 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7454 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6651 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6358 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5934 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5126 kez okundu