DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN
BITCOIN 27923140,00%
İstanbul
27°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Konyaspor teknik direktörü İlhan Palut: “İnşallah dersimizi almışızdır”
  • Medya Radikal
  • Spor
  • Konyaspor teknik direktörü İlhan Palut: “İnşallah dersimizi almışızdır”

Konyaspor teknik direktörü İlhan Palut: “İnşallah dersimizi almışızdır”

ABONE OL
Nisan 24, 2022 17:12
Konyaspor teknik direktörü İlhan Palut: “İnşallah dersimizi almışızdır”

Süper Lig’de ikincilik iddiasını sürdürmek isteyen Konyaspor, kendi sahasında lige veda eden Malatyaspor’u 3-2 yenerken İlhan Palut maçı ardından konuştu.

10 kişi kalmaları avantaj oldu

İlhan Palut: “Bir kere maçın başında da konuştuk hedeflerimiz doğrultusunda. Rakibimizin de tutacak bir dalı yok. Bir şekilde bu maçı kazanmamız gerekiyordu. Burada olası bir puan kaybı bizi çok üzerdi. Maça dönecek olursak iyi başladık, olması gerektiği gibi. Rakibimiz 10 kişi kaldı, büyük avantaj ve artı 2-0.

İnşallah dersimizi almışızdır

Beklenen ikinci yarı rahat bir oyun, skoru artırma şansları ama basit hatalar birbirini kovalarsa, rakibin sıralaması futbolda çok şey ifade etmiyor. Evet bugün 3-1’den sonra rahat olamadık evet 3-2 oldu. Son dakika bir karambol golüne… Dicko’nun kafası vardı auta gitti. Bunlardan ders almamız lazım. İnşallah dersimizi almışızdır. Ama dediğim gibi 3 puan çok değerli ve yolumuza bu 3 puana devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP