Antalya’nın Muratpaşa ilçesine bağlı Yüksekalan Mahallesi’nde bulunan 30 No’lu M. İhsan Oğul Aile Sağlığı Merkezi’ne giden hastalar, ilginç durumla karşılaşıyor.
Hastalar, önce etrafı şeffaf branda ile kapalı alanda bulunan görevliye kimlik numarasını söylüyor ardından görevli, hastalara doktorun ya dışarı geleceğini ya da yan taraftaki odanın camına giderek, görüşeceğini belirtiyor.
İlk önce büyük şaşkınlık yaşayan hastalar, sağlık merkezi önüne kurulan brandanın altında doktorun gelmesini bekliyor.
Gelen doktor, hastaya şikayetini sorduktan sonra reçete yazmak için tekrar odasına gidiyor.
Bazı doktorlar ise odalarında kapalı camın arkasında, hastaya ne şikayeti olduğunu soruyor ve reçete yazıyor.
Cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntülerde doktorun, muayene olmak isteyen hastayı önce sağlık merkezi dışına çağırdığı görülüyor.
Hastanın “İçeri geçilmiyor mu?” sorusuna doktor, “Pandemi nedeniyle biz hasta olmayalım, diye hastaları içeri almıyoruz, 2 kez Covid geçirdim” diye cevap veriyor.
Hastanın diğer sağlık merkezlerinde içeri alındığını söylemesi üzerine doktor, “Bizim havalandırmamız yeterli değil” yanıtını verirken, kapı önündeki kişiye ne şikayeti olduğunu soruyor ve telefonunun ışığıyla bademciğine bakıyor.
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026UNCATEGORİZED
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026
1
Babası vefat eden Müge Anlı cenazeye katıldı mı?
1231 kez okundu
2
#Galatasaray lidere konuk oluyor: Adana Demirspor – Galatasaray maçı saat kaçta, hangi kanalda? Maçı canlı izle #ADSvGS
1193 kez okundu
3
Cemevlerine saldırı yapan şahıs yakalandı
991 kez okundu
4
Serdar Bilgili’ye Büyükçekmece’de Katmerli İmar: AK Partili Meclis Üyelerinin oyları ile İBB’den geçti
953 kez okundu
5
Galatasaray – Mol Vidi (Mol Fehervar) maçını canlı izle
920 kez okundu