AK Parti’de iki günde beş İl Başkanı istifa ettiğini duyurdu. Yeni istifaların geleceği belirtiliyor.

AK Parti’nin yeniden yapılanma sürecine girdiği ve istifaların peyderpey alınamaya devam edeceği iddiası var.
Önceki gün istifa eden Elazığ İl Başkanı Şeref Yıldırım ve Muğla İl Başkanı Haluk Laçin’in ardından bugün de Adıyaman İl Başkanı Faruk Bülent Kablan, Niğde İl Başkanı Mustafa Özdemir ve Çanakkale İl Başkanı Ömer Faruk Göktürk görevden ayrıldıklarını açıkladı.
İstifaların genel merkezin isteğiyle alındığı ve yeni görevden almaların devam edeceği açıkladı.
İstifası beklenen İl başkaları arasında Bitlis, Tunceli ve bazı büyükşehirlerde zikredilmesi AK Parti kulislerini hareketlendirdi.
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026UNCATEGORİZED
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026
1
Kayıp eşini otel odasında oğlunun arkadaşıyla bastı!
7460 kez okundu
2
Milli Takımı üzen haber Madrid’ten geldi!
6663 kez okundu
3
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6372 kez okundu
4
Kamyonet Zap Suyu’na uçtu, 2 kişi hayatını kaybetti, 2 yaralı tedavi altına alındı
5941 kez okundu
5
Akıllı kişi nasıl yaşar?
5142 kez okundu