CHP Genel Başkan Yardımcısı Gamze Akkuş İlgezdi, yazılı açılamasında İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun, 3 Mart 2022’de, eğlence mekanlarında gece saat 00.00’dan sonra uygulanan müzik yasağına ilişkin, “Sağlık Bakanı’mız, Kültür ve Turizm Bakanı’mızla değerlendireceğiz” dediğini hatırlatarak müzik yasağının kaldırılmasını talep etti.
Aradan bir ay geçtiğini ancak bakanların bir araya gelemediğini belirten İlgezdi, “Buradan üç bakana sesleniyorum, CHP olarak biz üç bakanı bir araya getirmeye talibiz. CHP garantörlüğünde bir araya gelin ve müzik yasağını kaldırın” çağrısında bulundu.
‘İKTİDARIN MÜZİSYENLERE ZULMÜ DEVAM EDİYOR’
İktidarın pandemiyi bahane ederek müzik yasağına başladığını, tedbirler gevşetilirken bu konuda bir adım atmadığını kaydeden CHP Genel Başkan Yardımcısı İlgezdi, “Pandemi döneminde evlerine ekmek götüremeyen, enstrümanlarını satmak zorunda kalan, köyüne geri dönen, çocuğuna ekmek götüremeyen, hatta çaresizlik içerisinde bir çözüm bulamayıp intihar eden müzisyenlere iktidarın zulmü devam ediyor” diye konuştu.
Gamze Akkuş İlgezdi, bu yasağın kültür sanat hayatı kadar turizme de darbe vurduğunu, müzik yasağı nedeniyle müzisyenler dışında hizmet sektöründe çalışanların da işsiz kaldığını öne sürdü.
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026UNCATEGORİZED
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026
1
Buca Belediyesi, yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda eski ve yeni başkanlar dahil 42 kişi tutuklandı
6372 kez okundu
2
Ak Partili başkana yolsuzluk operasyonu: 51 kişi gözaltına alındı
4471 kez okundu
3
Şehzadeler’in yeni başkanı seçildi: CHP adaylar arasında kıyasıya yarış yaşandı
3375 kez okundu
4
CHP’li başkandan CHP’lilere: Haddinizi bilin artık!
2511 kez okundu
5
Özgür Özel, Rahmi Koç ve Akın Gürlek…
1926 kez okundu